Google+ Followers

CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Sunday, May 30, 2010

Aku tidak mau naik bas kalau begitu teruk keadaannya...

Setiap hari kegunaan bas sebagai kenderaan pengangkutan sangat penting. Bas merupakan kenderaan utama selain keretapi untuk pengangkutan pada jarak yang agak jauh dan juga jarak yang dekat. Di kota-kota, biasanya ada yang melarang kenderaan awam dari memasuki kota-kota besar untuk mengelakkan kesesakan lalulintas. Jadi bas merupakan alternatif kepada larangan ini.

Bagaimanapun keselesaan harus diutamakan..kalaulah keadaan seperti di Asia Selatan seperti India, Nepal dan Sri Lanka...aku tidak mahu naik bas... cuba anda tengok...



Naik atau tidak sesela atau mungkin tidak sampai... tidak adakah pilihan lain?? Kesian orang di sana...
 Aku tidak sanggup kalau begini...Bagaimana anda..nampaknya seburuk-buruk apa yang kita ada di malaysia ianya jauh lebih selesa dari yang terdapat di sesetengah tempat...

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.

Bookmark and Share
Share

5 comments:

MrRollies said...

haha lawak giler..
Tapi sian gak..

iddinm said...

sian dorang sob...sob..sob

akuvision said...

padat tu, teringat ijtimak tabligh kat bangladesh

Long Haffiz Long Hassan said...

huk2..
kesian2..slmt aku xdihnter ke sana..ahakz

iddinm said...

Syukur la keadaan mcm tu tak wujud d malaysia

Entri-Entri terkini