Google+ Followers

CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Friday, June 11, 2010

Awas..Anjing digunakan untuk meminta sedekah?

Bunyinya macam pelik tetapi kalau kita berkehendakkan sesuatu maka ada banyak cara yang kita boleh lakukan untuk mencapainya..Misalnya jika kita inginkan kehidupan masa depan kita adalah yang terbaik maka kita mesti berusaha dari mula...belajar di sekolah dengan tekun dan rajin...dan kalau dah kerja kita mesti berusaha untuk menabung wang untuk kegunaan di masa susah..


Pencuri pun menggunakan banyak cara untuk mencuri.. Kebanyakan pencuri akan memeriksa atau mengkaji tempat sasaran dengan melihatnya sendiri atau dengan memasang mata-matanya di tempat sasaran agar lebih mudah untuk mereka melakukan kerja mereka.
 

Peminta sedekah di atas menggunakan anjing sebagai tarikan untuk meminta sedekah. Malahan bekas minuman anjing itu lebih besar dari orang itu sendiri...Untuk huraikan gambar di atas lebih lanjut aku pun tak dapat.. Anda boleh buat andaian sendiri..hehe 

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.
Bookmark and Share
Share

4 comments:

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hmM..adakah taraf kedua2nya sama?
terfikir sejenak..

iddinm said...

Azrai..
aku pun tak tau
cuma aku tahu yang orang tu pandai berfikir tapi anjing tu tidak

aainaa said...

hello. if bagi duit kat anjing tu, anjing tu bole buat ape. mengong nye

iddinm said...

Aainaa..
kalau orang bagi duit kat anjing tu,,
tuan anjing tu akan ambil duit tu nanti..hehe

Entri-Entri terkini