CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Wednesday, June 30, 2010

Benarkah surf internet itu sesuatu yang menggembirakan?

Sewaktu aku tengok-tengok facebook aku kelmarin aku ternampak satu artikel yang di upload oleh seorang kawan dan ianya memang menarik..so kat sini aku nak share benda tu dengan korang semua..

Sebelum itu aku ada persoalan yang aku rasa belum terjawap?.. Benarkah surf internet ini sesuatu yang menggembirakan atau membosankan? Bagaimana pendapat anda...Aku pula tengok mood juga seperti kawan oku ni juga..Kadang tu tengok komputer ni pun bosan juga tau..

Ok..benda yang kawan aku upload itu ialah my mood clock.. Entah bagaimana terhasil benda tu samada dari orang lain atau dari dia sendiri tapi dalam my mood clock itu perkara yang paling menggembirakan ialah sewaktu time internet...

 

Paling membosankan ialah sewaktu driving pergi dan pulang dari tempat kerja.. Waktu lunch dikatogerikan sebagai mood yang sedang-sedang...

Kalau secara detail masih banyak kekurangan diagram ini di mana banyak aktiviti utama seharian kita masih tidak tersenarai tapi secara amnya best jugalah pendekatannya...
 


Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini