CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Wednesday, July 21, 2010

Aksi pembantu rumah yang terlampau... Namanya Sari..

Pembantu rumah Indonesia  ini bernama Sari. Dia diambil berkerja oleh Sapora Ibrahim yang tinggal si Seksyen 8, Shah Alam 2 minggu lalu. Sapora mendapatkan perkhidmatan Sari melalui seorang lelaki warga Indonesia yang bernama Aman.. Oleh kerana terdesak dalam mendapatkan pembantu rumah yang baru maka Sapora telah mendapatkan khidmat Agen pengambilan Amah yang tidak berdaftar...

Inilah wajah Sari..

Dalam kejadian tengahari semalam Sapora menyedari kejadian yang berlaku di rumahnya apabila mendapat panggilan daripada suaminya yang pembantu rumah mereka tiada di rumah.. Setelah diperiksa Barang kemas dan berlian di rumah mereka yang bernilai lebih kurang rm50 ribu telah lesap dan dipercayai telah diambil oleh Sari.

Polis yang dimaklumkan dengan kejadian tersebut tidak menolak yang kejadian itu mungkin adalah satu sindiket samun yang menggunakan pembantu rumah sebagai cara operasi mereka. Kes itu masih lagi dalam siasatan..

Anda yang ingin mengambil pembantu rumah Indonesia harus berhati-hati agar tidak mengambilnya dari agen yang tak berlesen. Jika tidak anda mungkin akan tersalah pilih orang dan kesannya anda akan kerugian sendiri..  



Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini