CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Monday, July 12, 2010

KISAH KONDOM 3 WARNA....

Ada satu pasangan yang baru berkahwin dan bercadang untuk merancang kehamilan mereka.. Setelah berbincang di antaranya maka mereka berdua pun telah pergi berjumpa dengan doktor untuk mendapatkan nasihat tentang kaedah merancang kehamilan yang betul..

Doktor telah memberikan 2 pilihan iaitu memakai kondom bila mereka bersama dan juga memakan ubat perancang kehamilan..Tetapi doktor menasihatkan mereka yang memakan ubat boleh mendatangkan kesan sampingan..

Fikir punya fikir maka si suami telah membuat keputusan untuk memakai kondom...si suami telah pergi ke kedai untuk membeli kondom tersebut. Si suami mendapati ada tiga jenis kondom yang berlainan warna dan harga...putih rm1.00, hitam rm1.50 dan hijau rm2.00..

Buat pertama si suami membeli yang berwarna putih tetapi setelah beberapa lama maka isterinya tetap mengandung dan melahirkan anak..kulit anaknya putih melepak macam kondom yang dibelinya..

Tapi si suami tidak puas hati kerana niat untuk merancang keluarga tidak kesampaian..Lalu dia pergi membeli kondom berwarna hitam yang mahal sedikit 50 sen.. Tetapi isterinya tetap mengandung dan akhirnya melahirkan anak yang hitam legam.. Si suami tetap tidak puas hati kerana gagal dalam merancang keluarga.. Dia mengambil keputusan tidak memakai kondom lagi. Dan untungnya isterinya tidak mengandung lagi..

Akhirnya setelah kedua-dua anaknya sudah besar dan sudah tahu bertanya si abang bertanya kepada bapanya kenapa dia putih kulitnya sedangkan adiknya sangat hitam?

Bapanya segera menjawap.." Diamlah kamu abang...kalau bapa ada 50 sen lagi adik kamu sudah jadi hijau tau". kedua-dua anaknya tidak faham apa yang berlaku... 



Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.

Bookmark and Share
Share

4 comments:

velasrizal said...

haha mmg terbaik dr ladang..

Kenali Sifat Aneh Wanita

Mohd Fadil said...

kalau anak hijau dah lain tu...tu namanya Incredible Hulk

iddinm said...

hahaha

Ken Wooi said...

lol.. read many version edy =)

Entri-Entri terkini