CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Friday, July 23, 2010

Kris dayanti yang tengah hot... Gambar cium dengan Raul..

Dunia artis memang sentiasa penuh dengan cerita hot.. Belum habis satu cerita, esok akan menjelma lagi 10 cerita yang semuanya hot-hot dan kontroversi. Kris Dayanti pun apa kurangnya. KD menjadi artis terhot Indonesia yang terbaru setelah Ariel Peterporn menjadi artis terhot Indonesia baru-baru ini. Baru diceraikan oleh Anang..KD sudah dapat teman baru yang ganteng..siapa lagi kalau bukan Raul Lemos.. Baru baru ini dalam satu siaran langsung di depan wartawan Raul telah menghangatkan lagi berita mereka dengan mencium KD bukan di dahi atau mana-mana tapi di bibir tau.. tengok gambar.. ini mengesahkan hubungan mereka..


Raul dan KD sedang bercium didepan wartawan..

siapa yang mahu tengok video Raul dan KD bercium silalah ke  laman zonartis 
Asyik betul ooohh..hehe.

Kesan daripada aksi mereka berdua ini anak Raul iaitu Attalia ,7, telah menangis dan sudah 3 kali cuba untuk membunuh diri.. Perkara ini dinyatakan oleh isteri Raul iaitu Secah Salem sagran atau Atha.. mujurlah dalam ketiga-tiga insiden Attalia dapat diselamatkan.. Raul dan Atha juga dalam proses penceraian sekarang.. Anak kedua Raul Syeilla, 21, juga amat kecewa dengan perilaku bapanya yang menurutnya tidak tahu malu..

Atha menambah lagi yang KD sebagai seorang Diva industri hiburan sepatutnya menunjukkan sesuatu yang baik tetapi menambah bahawa terbukti KD memang bukan seorang yang baik dan ini dibuktikan dengan perilaku mereka berdua..


 KD sememangnya hot.. 


Memang shiok sakan KD ni apabila berpisah dengan Anang...sekejap saja sudah dapat penggantinya.. Lupa sudah janji-janjinya dalam temuramah yang lepas... Kata KD dulu hubungannya dengan Anang amat mesra sehinggakan dia pernah mengaku melakukan hubungan seks dalam kereta.. terus-terang gitu..Tapi itu semua sudah menjadi kenangan lamanya kerana telah berpisah dengan Anang dan juga sudah menemui pacar baru..
waduh-waduh.. pandai pula aku tulis dalam bahasa Indonesia..hehe.

Kita ikuti apa pengakuan KD yang dulu (2009)... 


Ikuti petikan dari www.inilah.com
Dalam buku Anda bercerita tentang kehidupan seks yang sangat bergelora. Seberapa hot hubungan seks Anda dengan Anang?
Aku mencintai Anang, dan akan terus mencintainya sampai ajal memisahkan kita. Kehidupan seks kami sangat indah. Sampai sekarang kami adalah dua orang yang sangat excited menciptakan banyak kreasi dalam ML. Anang, misalnya pernah meminta aku memakai stoking jaring, karena dia pernah melihatku menyanyi dengan stoking itu, dan dia jadi bergairah karena stoking itu. Yang paling mengasyikan adalah ketika kami melakukan ML di dalam mobil, Benar-benar pengalaman luar biasa.

Gaya favorit dalam ML?

Hehehe. Semua gaya. Pokoknya hot deh.

Katanya Anda juga melakukan implan payudara?
Ya, tapi itu sebatas untuk performance dan untuk keindahan saja. Aku sangat menyukai bentuk tubuh yang seksi. Anang memberikan izin dan dia menemani saya melakukan implan payudara. Sampai sekarang saya sudah dua kali melakukan implan payudara. Operasi yang terakhir, mengganti implan yang sebelumnya. Agar lebih sehat dan lebih aman untuk kesehatan saja.


Wah...sampai mengimplan payudara lagi.. Yalah..ingin kelihatan cantik.. so kenalah buat implan.. Malangnya hubungan KD dan Anang telah terhenti apabila KD dikatakan berlaku curang.. Dan ini membuktikan yang KD memang ada affair dengan orang lain. Kan begitu dong..

Begitulah apabila sudah menjadi terkenal maka lupa diri sehingga menganggap dirinya tidak jejak tanah sudah.. Lupa yang orang sekeliling tengah memerhatikannya...



Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

2 comments:

datin kelly ketak said...

isshhh...nak tengok pun malu...haha

iddinm said...

dorang nda malu sudah tu

Entri-Entri terkini