CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Wednesday, July 21, 2010

Tolong aku...Kenapa cewek itu membuat aku confuse?...Apa yang dia cakap?

Salam,

Cewek itu benar-benar mengelirukan aku dengan apa yang dicakapkannya...Sukar aku terima hakikat tetapi memang sukar apabila aku tidak dapat menjawab soalan matematik sekolah rendah yang diberikannya...Kalau anda hebat tolong saya jawab soalan ini..huhu 



Amati betul-betul soalan itu dan jawab atau berikan anda punya pendapat... aku tak dapat..

 

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

1 comment:

Tieah Madian said...

Alaa.. Selalu sgt dpt soklan ni..
Jwpn dia je x jmpa smpai skrg..
Kalo ikut logik duit tu btul je..
Cume ble kte kre cmtu la yg wt dier x btu sket..
Ntahla..
Pakar math pun ntah tau ke tidak nk jwp..

Entri-Entri terkini