Google+ Followers

CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Tuesday, December 21, 2010

Hati-hati bila membeli ayam di KFC

Bukan memburuk-burukkan KFC tetapi kesilapanj pekerjanya membawa satu imej yang buruk kepada restoran makanan segera yang terkenal itu... Lihat saja apa yang telah berlaku...




Dedak makanan ayam yang terdapat dalam ayam goreng KFC



korang tengok tuuu...eii ado lagi dedak ayam kat daging ayam yang best tu! teruih jadik x best!
laaa...nasib dedak je, kalau najis ayam?...eiiii kotor laaa


Klik pada gambar kalau nak tengok dengan lebih jelas

dorang tak cuci betul2 ke niii...uwekkk!
Pemberi maklumat: kraiutara

- ijoks2009


Sumber:
Bujangsusah


Pendapat anda mengenai post ini sangat dialu-alukan... Terima kasih. 

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini