CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Friday, April 30, 2010

Template Baru untuk blog Saya.. Aku Bosan dengan yang lama...

Salam semua...

Aku minta maaf kerana aku telah menukar template "IddinMcorneR" tanpa sebarang notis. aku sebenarnya sudah bosan melihat template lama aku tu, jadi aku ambil keputusan untuk tukarkannya.

Aku sangka senang sahaja untuk tukar, rupanya bila kita tukar template banyak setting yang kena kita adjust balik. Apa lagi macam "IddinMcorneR", dari 2 column ke 3 column.. Huhhhh

Mau kena susun lagi kita punya widget2, sampai hilang widget jam aku yang adi widget punya.. Nantilah aku cari jam yang baru.. Aku cuba juga susun2 tadi tapi  lambat kerana kebanyakan hotmail aku tidak simpan tajuk jadi kena buka satu2. Aku akan buat perlahan2 dan kawan2 akan dapati yang susunan aturcara dalam blog ini akan berubah dari masa ke semasa... Harap tidak menggangu kesetiaan anda terhadap blog aku yang tidak seberapa ini...

Sekian.. TQ 

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.
Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini