Google+ Followers

CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Sunday, May 23, 2010

BAGAIMANA AGAKNYA ORANG TUA PAKAI PAKAIAN SEKOLAH ZAMAN DULU...

Zaman sekolah memang sesuatu yang indah untuk di kenang. Lebih-lebih lagi jika kita mempunyai kenangan-kenangan indah.. Aku ingin kongsikan apa yang aku dapat ini iaitu berkaitan dengan pakaian seragam sekolah.


Kalau aku lihat pakaian-pakaian seragam sekolah ini, aku teringat masa sekolah yang best. Sesuai dengan status sebagai pelajar. Kat sini ada satu yang aku mau cerita dengan korang semua. Dulu kerana sekolah baru di buka pada tahun 50 an atau 60an sekolah bukan sahaja dibuka kepada kanak-kanak tetapi orang tua juga. Umur dah 20an atau 30an baru masuk ke sekolah untuk belajar...

Pendekkan cerita aku terjumpa gambar makcik-makcik ini di FB, mungkin macam nilah muka-muka pelajar dulu-dulu...hehe


Cubalah tengok gambar ni.....Apa yang anda fikirkan..

 
Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 
 
Bookmark and Share
Share

4 comments:

Syafrizal said...

hehe lawak nya gambar tu
cute pun ada

iddinm said...

Ketawa aku tengok gambar makcik2 tu heheh

akuvision said...

inilah maknanya, kalau ingin blejar tidak mengenal usia

iddinm said...

betul tu bro

Entri-Entri terkini