Google+ Followers

CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Tuesday, June 1, 2010

Adegan Mat Rempit yang ingin kita lihat...Perempuan pun jadi minah rempit ...Fuyooo...

Sebut saja mat rempit semua orang pasti akan tergambar sesuatu yang tidak baik pasal perempit itu.. Merempit bukanlah sesuatu yang asing kepada anak-anak muda di negara kita. Saban hari kita terdengar kes polis menahan perempit-perempit yang menunjukkan aksi di jalan raya.. Kita juga sering mendengar cerita di mana perempit maut dalam kemalangan jalan raya dan macam-macam lagi cerita yang kurang elok tentang aktiviti merempit ini.. Aku ingin kongsikan beberapa gambar perempit yang bagus....ayuh kita saksikan...


 Naik motor 5 orang

 Monyet pun sekarang dah pandai merempit


 Ni lagi hebat...budak perempuan sekolah tanpa helmet merempit dengan pelumba motor


Memang hebat2 semua perempit-perempit ini.. Aku paling suka tengok gambar terakhir di mana perempuan yang jadi perempit lawan lelaki. Sudah lah tu masih pakai baju sekolah...Dasyhat betul...

 
Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

6 comments:

koru said...

haha sempoi jek XD

paan said...

layan jer mat2 rempit + minah rempit junior nie...

ardinihumaira said...

wow.. power la dia berbasikal hehe

MURTABAK MAGGI

iddinm said...

heheh..

Semua dorang tu perempit yang handal...

~Ann~ said...

haaaaaahaaaaaaaaaaaa!!

macam macam la ko ni.

iddinm said...

Akhirnya berjaya juga aku kasi c Ann ketawa...hahahha

Entri-Entri terkini