Google+ Followers

CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Sunday, June 27, 2010

Kesian gadis perawan tu..kena rogol makhluk asing di tengah padang pada waktu siang..

Hari-hari kita mendengar kisah sedih pembuangan anak di banyak tempat di seluruh negara. Yang menyedihkan lagi ialah walaupun berbagai tindakan telah dilakukan masih juga belu dapat memberhentikan keadaan ini.. Tapi kali ini cerita saya lain sikit... Kisah kali ini ialah kisah rogol yang berlaku di satu tempat di Afrika...di mana makhluk asing datang merogol penduduk tetap wanita di situ.. kalau tak percaya mari kit tengok gambar yang sempat orang ambil...
 

Sebenarnya ada juga kebenarannya cerita ini tapi mungkin ini hanya untuk kajian pencampuran gen antara 2 spesis yang berbeza..mana tahu ianya menghasilkan satu baka yang lebih tahan lasak.

Juga yang paling penting di sini ialah aku ingin tahu siapa yang berminat dengan cerita lawak macam ni..hehe gurau jer le...


 
Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

2 comments:

ashraf said...

Kudah + Girafah = Kurafah!

iddinm said...

hahaha..lucu2 kurafah

Entri-Entri terkini