CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Wednesday, July 14, 2010

Aku sangat sayangkan dia...kami sudah bercinta 18 tahun... Terasa sayang pula aku meninggalkannya begitu saja...

Aku memang amat menyayangi dia kerana kami sudah kenal selama 18 tahun sewaktu aku masih dalam pengajian di Universiti Malaya. Kawan aku yang memperkenalkan aku dengannya dan aku jatuh cinta... lagipun aku selalu pakai dia dan dia amat setia kepada aku..Dia jarang memberi masalah kepada aku. Perkenalan pada tahun 1992 dulu masih berkekalan sampai sekarang...


Kadang-kadang bila aku melihat dia, teringin juga mau buang kerana dia sudah tidak secantik dulu..tidak selicin dulu...kulitnya pun sudah berkedut-kedut dan semakin pudar.. Pernah satu kalu dulu dia di gigit anjing yang menyebabkan bahagian mukanya meninggalkan parut yang kekal dan ini menyebabkan dia semakin tidak cantik..


Biarpun begitu aku masih 'menyimpannya' buat masa ini..sayang mau buang begitu saja kerana kami sudah bersama begitu lama...huhuu





Itulah cerita kasut Dr Cardin aku yang sudah boleh masuk muzium..18 tahun beb...mana mau cari benda yang tahan begini lama...





Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

7 comments:

Miss Izah Mohamed said...

mak aih lame tu...
simpan dlm frame jelaa.. ehhee

iddinm said...

M i M:
memang lama...dulu selalu pakai tapi yang last 5 tahun jarang-jarang da..aku tak sanggup simpannya dalam frame...hehe

Anonymous said...

brand ni memang bagus. abang aku pun pakai. sebab tu kalau nak beli brang kena tengok kualitinya..mahal atau murah yang penting kualiti bagus kan.

Unknown said...

kagum giler!

iddinm said...

percaya atau tidak pada tahun 1992 harga bagi sepasang kasut ini ialah 49.90.

susah mau cari kasut yang begini sekarang

LADYHEART said...

kreatif..=)..

iddinm said...

ladyheart..

kreatif dengan kebenaran cerita tau..hahahh

Entri-Entri terkini