CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Saturday, July 24, 2010

CHARICE Pempengco, artis remaja perempuan Filipina ...jalani pembedahan kosmetik untuk Glee

Penyanyi remaja sensasi dari Filipina Charice Pempengco telah mejalani pembedahan kecantikan untuk kemunculannya dalam satu siri rancangan popular AS iaitu Glee.

Baru berusia 18 tahun Charice telah menjalani pembedahan kecil dan suntikan botox di Manila minggu lalu untuk mengecilkan mukanya yang bulat dengan prosedur itu difilemkan dan disiarkan dalam rancangan tv tempatan.

Peminatnya yang membanjiri laman web rasmi Charice iaitu www.charicemania.com mengesali tindakan nya itu dan disifatkan sebagai tertekan untuk mengubah wajahnya.. 

Charice bersama Oprah


Ada yang mengesali tindakan penyanyi yang bersuara hebat itu di mana pada usia muda sebegini sepatutnya dia tidak risau tentang kekurangan pada raut wajahnya.. Para peminatnya juga merasa bimbang tentang tindakan Charice seterusnya jika terus merasa tertekan dengan kekurangan tersebut...

Pembedahan yang dilakukannya itu menjadikan Charice berita sensasi di Twitter  di mana dia menjadi antara 10 topik terhangat minggu ini..

Pakar bedah Charice iaitu Vicki Belo bagaimana pun mengatakan bahawa pembedahan itu dilakukan bertujuan untuk membentuk wajah Charice yang sememangnya semulajadi bulat.
-AFP.



Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

4 comments:

velasrizal said...

sanggup wat apa utk cantik.. iskh iskh..

Jom Makan Di Anjung Selera Giant Bandar Kinrara

Cik Bucken said...

sanggup sakit2 nk alter bntuk muke nk jd popular..aduuiihh

AishaDIYanything said...

nak masuk rancangan GLee sampai bedah2 muke yer... nampak cantik ajer....

iddinm said...

Biasalah kalau artis tu...macam2 di buat untuk cantik

Entri-Entri terkini