Google+ Followers

CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Saturday, July 3, 2010

MATILAH..KAWAN AKU TERPEGANG-PEGANG CEWEK KAWANNYA...HUHHHH

Kawan aku terpegang-pegang cewek kawannya..Kisah yang aku ceritakan ini adalah kisah benar yang benar-benar berlaku. Sebenarnya kejadian yang berlaku itu bukanlah dia sengajakan tapi bila ianya sudah berlaku maka ianya tetap juga memalukan samada dia dan cewek itu jugalah..

Pada satu hari ketika berjalan-jalan di sebuah supermarket untuk cari-cari barang kawan aku tu ternampak seorang cewek yang memang betul-betul sama dengan ceweknya.. Apalagi ...dia terus menghampiri cewek itu dan terus pegang tangan awek itu dan menggengam jari cewek itu... Cewek itu pula tidak membantah cuma dia kelihatan terkejut sedikit dan terus kaku.. Saya pun memang menyangka itu ceweknya..Rupanya kawan saya itu salah orang..

Cewek yang dia pegang-pegang ini bukan ceweknya tapi kembar ceweknya...Kalau kita yang jarang melihat mereka memang salah memilih kerana mereka betul-betul seiras dan amat sukar dibezakan..Apatah lagi hari tu kembarnya itu memakai baju ceweknya...Si kawan apa lagi terus terjah..

Aku tengok mukanya merah padam menahan malu apabila dia menyedari yang dia salah orang..Yang keluar dari mulutnya hanya permohonan maaf atas kelakuannya.. Aku tersipu sendiri..rupanya kejadian sebegini boleh juga pula berlaku...kalau aku...tak tahu di mana mahu letak muka kerana dia selalu juga ke rumah ceweknya berjumpa dengannya di situ.. Hubungan mereka sudah mendapat restu dari kedua-dua pihak keluarga...
huuu..macam-macam ni...


 

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

4 comments:

Khidhir said...

haha..sapu je la dua2..lebih kurang sama je kan..

Farid MOFASAD said...

perrgghh!!! kalau aku pegang...

perrgghhh!!!!!!!!!!











>>__________<<

aanz said...

mmg susah klau ade kembar yg btul2 seiras..
herghh..
seram je..
nasib baik blum kawen

iddinm said...

Aanz..sedangkan yang bercewek sama dia pun tidak kenal betul apatah lagi orang lain..hehe

Khaidir..Janganlah terlampau tamaha..hahah

F M..Dah pegang pun..tapi tangan je tau..haha

Entri-Entri terkini