Google+ Followers

CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Thursday, September 2, 2010

CELCOM AKHIRNYA BAGI AKU BONUS RM8.54...

Salam..
Akhirnya Celcom memberikan aku bonus kredit panggilan sebanyak rm8.54 tapi ini tiada kaitan dengan bebelan aku tadi. Memang bulan lalu pemakaian kredit panggilan aku agak tinggi disebabkan keperluan di tempat kerja..

Tapi yang tak bestnya ialah kredit panggilan ini tiada tempoh sah dan Celcom suruh aku tambahkan lagi penggunaan untuk dapat bonus lebih.. Macamana tu?

Penggunaan kredit aku bulan lalu pun dah cukup membebankan, inikan pula suruh guna lebih banyak lagi... Tapi aku rasa cukuplah dengan setakat mana keperluan dan itu sahajalah yang digunakan. Kitapun selalu membicarakan tentang jangan membazir pada bila-bila masa apatah lagi bulan Ramadan..

Sekali lagi aku berterima kasih kepada CELCOM kerana dengan murah hati Celcom memberikan aku kredit percuma tanpa tempoh ini.. Tq Celcom...



Pendapat anda mengenai post ini sangat dialu-alukan... Terima kasih. 

Bookmark and Share
Share

3 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

wow..

kira duit raya tu...

hehehe

DaHLia said...

rezeki... :)
saya hanya guna CELCOM Broadband jer..setia dgn Mobile Hotlink

iddinm said...

Siti,
Duit raya sebanyak rm8.54 je...hehe

Dahlia:
Aku setakat ni pakai semua produk Celcom..tengoklah kalau ada yang lebih baik darinya.. Tpai skg mcm Digi yang bertambah Ok

Entri-Entri terkini