CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Tuesday, August 23, 2011

Hot Story : Megan Fox Marilyn Monroe Tattoo has almost gone.

Tiada cerita panas di web sekarang sepanas cerita aktress Megan Fox. Susuk badan yang sempurna tidak kurang juga komen-komen kontroversi umpamanya komen yang menyebabkan dia disingkirkan dari episod akhir filem "Transformer" menyebabkan carian terhadap Megan Fox di internet meningkat sebanyak 300% dalam beberapa hari ini. Dan cerita mengenai Tatoo Marilyn Monroe yang menyebabkannya glamour yang semakin pudar di tangannya menambahkan kehangata cerita mengenai aktress ini

Photos: Ray Tamarra/Getty Images

Imej tatoo Marilyn Monroe di bahagian depan lengannya semakin pudar berbanding beberapa tahun dulu. Megan Fox mengesahkan bahawa dia sedang berusaha untuk menanggalkan tatoo tersebut yang melambangkan  sifat negatif diri, kehidupan tidak teratur dan memberontak dan menegaskan tidak mahu sifat yang sebegitu dalam kehidupannya (Monroe diketahui mempunyai masalah kesihatan mental dalam kehidupannya).

Aktress berusia 24 tahun ini yang mengakui mengagumi Marilyn Monroe tetapi tidak pernah cuba meniru gaya kehidupannya. " Tatoo ini hanyalah amaran" katanya. Tatoo ini memberi amaran kepadanya suapaya tidak membiarkan dirinya dilayan teruk dalam industri dan menyebabkan popularitinya jatuh mendadak.

Sebaliknya menegaskan beliau akan berjaya dan hasilnya daripada kontroversi yang dilaluinya menyebabkan Megan Fox sedang hangat dalam carian internet beberapa hari ini..


Cerita diadaptasi dari [ link ]



Sudah baca tu rajin-rajinlah komen... Terima kasih. 

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini