CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Wednesday, April 21, 2010

Kisah 2 jam saya (5)

Kisah 2 jam ini aku teruskan lagi. Perjalanan selepas pekan Telupid lebih teruk. Oleh sebab masih banyak kawasan hutan di sepanjang perjalanan dari pekan Telupid ke Ranau maka tidak hairanlah jika hujan turun, embun senang terbentuk. Adalah sangat tidak selesa memandu dengan pandangan yang amat terhad. Sudahlah tu pergerakan kenderaan di hadapan amat perlahan. sekitar 50kmsj saja.


Lihat saja meter kereta? Memang 50kmsj ja. Punyalah bosan bila mengekori kereta pada kelajuan ini pada jarak perjalanan yang agak jauh?? Bosan..

Sepanjang perjalanan aku dapat lihat beberapa tempat di mana jalan mengalami kerosakan yang agak teruk. Bukan yang baru rosak semalam tetapi yang telah rosak sejak sekian lama. Walaupun ada usaha untuk membaikinya tetapi ianya amat perlahan. Belum sempat dibaiki, sudah rosak balik.



Gambar photo yang aku ambil kurang elok kerana masih hujan. Tetapi memang itulah yang sedang yang berlaku di sepanjang jalan ini..

Kisah akan ku sambung lagi nanti...

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.
Bookmark and Share
Share

2 comments:

BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... best entry ni..

iddinm said...

wsalam Bs. Saya cuba untuk kongsi apa yang benar2 di alami dalam masa 2 jam tu..

Entri-Entri terkini