CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Monday, April 26, 2010

Saya tidak sangka popular juga pula kisah mee maggi saya ni


Lewat malam semalam saya mendaftar dengan gengblogger dan menghantar entri berkenaan dengan kenapa orang @ anda suka makan mee maggi. Saya tidak sangka yang entri ini ramai juga yang menyukai. Dengan sambutan yang baik ini semangat makin berkobar2 untuk menghasilkan entri yang lebih menarik. Siapa yang belum baca kisah mee maggi saya ini bolehlah ke http://iddinmcorner.blogspot.com/ atau link di bawah:

PENULISAN IDDIN YANG POPULAR
28
Kenapa orang @ anda suka makan mee MAGGI? 
7
Nasha Aziz belum memutuskan untuk berkhawin... Sampai bila ya..
5
Risiko kemalangan.. Perladangan tidak terkecuali..
3
Beautiful Flower


Entri mee maggi aku berjaya hit 28 kali. Sikit saja tapi agak bermakna juga bagi orang yang baru macam aku. Ni pun baru 4 entri yang aku dpat ping ke gengblogger. Seperti kebanyakan blogger baru, susah payah aku mencari di mana mau join gengblogger ini akhirnya dapat juga bila try2 klik di muka depan gengblogger.. Itu tidak penting lagi sekarang tapi yang lebih penting ialah berjinak2 dengan komuniti gengblogger...

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.
Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini