Google+ Followers

CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Wednesday, May 19, 2010

Basikal P RAMLEE HILANG?? DI MANA YA?...

Basikal P Ramlee hilang? Di mana pula hilang? Tiga orang kawannya sedang berusaha mencari ke mana perginya basikal itu.. Basikal itu tidaklah mahal sangat tetapi P Ramlee sangat memerlukannya untuk pergi berkerja..

Jangan silap...

P Ramlee yang saya maksudkan di sini ialah nama seorang pekerja saya yang bernama Ramlie Ahmad berasal dari Jakarta Indonesia.. Kenapa di panggil P Ramlee? Saya pun tidak tau kenapa kawan-kawannya memanggilnya P Ramlee.. nak kata muka seiras..bagi saya langsung tiada persamaan.. Allayarham P Ramlee yang sebenar jauh lebih hensem dan tegak badannya.


Sudahlah badannya sekeping je, malas kerja pula tu.. (Gambar tidak dapat ditayangkan kerana dia memang tidak hensem...hehe)


Sebenarnya apa yang berlaku ialah P Ramlee ini kena sabotaj dengan kawan-kawannya.. kata mereka P ramlee ini bagus kalau dikacau kerana dia tidak pandai marah.. Lagipun P Ramlee sendiri juga selalu mengusik kawan-kawannya.. Jadi mereka menyandarkan basikalnya di pokok kelapa sawit dan menutupnya dengan daun kering kira-kira 30 meter dari tempat kerja P Ramlee...


Kesian P Ramlee kepenatan mencari basikalnya...

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.


Bookmark and Share
Share

2 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

iddin..
ko buatkan sis...tersenyum2...
kikikikiik

pandai sungguh adikku nie..
basikal tu warna biru eik...tak silap zamn dulu2 itam putih jer.kikiik

iddinm said...

cik siti ruhayu,
Sampai aku pun ikut sama mencari basikal P Ramlee ni tau...hehe, baru aku perasan yang ini boleh dibuat cerita..

Entri-Entri terkini