CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Thursday, May 20, 2010

CEWEK AKU BUAT HAL LAGI...

Semalam cewek aku buat hal lagi.. kalau hal yang kecil-kecil tidak apa tetapi ini hal yang besar-besar.. Sekali dikenakan kita..aduss..hampir terduduk kita.. bukan pukulan-pukulan yang pelan-pelan dan main-main... kuat dan besar-besaran lagi tu.. Terpaksa lagi berhujan akibat pukulan yang betul-betul kuat..

Yang aku mahu cerita ini ialah kereta wira aku yang meragam lagi.. Sudahlah tu bukan kecil-kecil yang rosak gang.. Hari ni ja aku tukar compressor aircond sebab telah jams. Harganya pun boleh tahan rm360.. sekali aku check rupanya arm bush juga telah hangkang..Patutlah bunyi semaca je baru-baru ni...Dan ada beberapa benda lagi yang perlua aku tukar... Kira-kira sampai juga rm850 termasuk upah. Pokai kita dibuatnya pa lagi ini tengah bulan...

Tapi bila aku fikir balik tentang keselesaan dan keselamatan, maka berbaloi juga lah buat pembaikan seperti itu. Hujan pun aku sudah tidak risau sudah dan agak selesa bila memandu di jalan gravel. kalau sebelum ini banyak bunyi ting--tong--dang dan macam-macam lagi, sekarang sudah ok sikit la..

Tidak cukup budget la ni bulan dan terpaksa berjimat... 


Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

5 comments:

Unknown said...

ingatkan cewek mana la yg buat hal ni...
=)

shaffique said...

ingat kan cewek ape tadi..haha..


My latest entry : Siri CSI Manakah Yang Anda Minat ?

iddinm said...

adrey , shafiq

cewek tu ialah krta ku ja

Yern Ain said...

yg penting keselamatan kan.
klu ada kereta tp x selamat, bagus p jalan kaki. ;p

iddinm said...

ya Yern Ain..
Kalau nda mau jaga kereta bagus lagi jalan kaki je

Entri-Entri terkini