CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Tuesday, May 18, 2010

''Kalau dia cakap mau rogol kita semua.....semualah ba"..Begitulah kata-kata seorang nenek tua..

Cerita ini aku kongsikan hanya kepada sesiapa yang mahu berkongsikannya dengan saya..Cerita ini rekaan sahaja dan tidak berkenaan dengan sesiapa??

Cerita ini mengisahkan satu rombongan lawatan 10 orang wanita ke sebuah pusat perlancongan di tempat terpencil yang tidak dinyatakan tempatnya.. Takut mau sebut kerana mungkin sensitif kalau disebutkan tempatnya..Cuma yang lelaki dalam perjalanan itu ialah driver bas tersebut..Daripada 10 orang wanita tersebut 8 daripadanya adalah wanita muda-muda yang agak cantik dan menarik manakala 2 orang lagi ialah nenek yang sudah pencen (umur 55 tahun ke atas la tu).

Dalam perjalanan bas perlancongan yang mereka naiki telah ditahan oleh sekumpulan perompak dan terjadilah dialog di antara perompak dan penumpang bas tersebut.

"Tanggalkan semua barang-barang kemas dan keluarkan duit anda...letak di depan anda dan jangan buat sesuatu. nanti kami tembak" kata perompak..

Perompak itu kemudian memungut semua barang kemas dan duit yang telah dikeluarkan.

Kemudian perompak mendapati wanita-wanita muda di situ cantik-cantik dan muda-muda..Maka datanglah keinginan perompak tersebut untuk memuaskan nafsunya sebelum pergi...

"Semua tanggalkan pakaian.."kata perompak itu lagi kepada penumpang bas tersebut...

Kemudian seorang wanita muda mencelah..."Encik, kalau encik hendak merogol kami tidak apalah tapi janganlah kamu merogol dua mak cik tua ni...kesian mereka" kata wanita muda itu..

Kemudian perompak itu bersuara dengan kuat "semua buka pakaian". tapi seorang lagi wanita muda yang lain merayu agar wanita tua tidak diapa-apakan..

Tiba-tiba kedengaran suara nenek tua di belakang "Kalau dia bilang mau rogol semua.....semualah ba".

Wanita-wanita muda yang lain terpegun tak faham maksud nenek tersebut...

Jadi anda tafsirlah sendiri..hehe 



Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.
Bookmark and Share
Share

3 comments:

rie said...

entry ini agak kebiru2an
hehe
bru singgah blog ko
byk cite..besh!

iddinm said...

Tq rie..aku hanya mahu kongsi cerita..:-)

Amirul Arif said...

hmm nafsu kaw nenek..haha

Entri-Entri terkini