CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Thursday, May 13, 2010

KENAPA AKU MENOLAK PELAWAAN JOIN BLOGGER GATHERING OLEH NUFFNANGS

Pernahkah anda dijemput untuk menghadiri mana-mana perjumpaan blogger misalnya seperti yang dianjurkan oleh nuffnang baru-baru ni.. Saya percaya yang blogger-blogger sekalian ada menerima pelawaan seperti itu dan ada yang telahpun datang menghadirinya seperti yang kebanyakan blogger paparkan..

Aku pernah beberapa kali juga menerima pelawaan yang sama tetapi tidak menghadirinya atau menolaknya kerana masalah aku sendiri iaitu acara diadakan di Kuala Lumpur sedangkan aku tinggal di Sabah?? So distance yang menjadi masalah..

Aku rasa jika dengan keadaan aku sekarang maka aku pasti tidak akan dapat menghadiri mana-mana gathering jemputan kerana terikat dengan jarak dan waktu. Saya fikir masalah ini dihadapi oleh semua blogger yang terikat dengan kerja dan jarak walau di mana mereka berada.

Unless jika ada perjumpaan seperti itu yang diadakan di sekitar Sabah, maybe aku dapat datang... :-) Tapi tak apalah kerana aku tumpang gembira membaca kejayaan gathering itu dan tumpang baca apa yang kawan-kawan blogger lain tulis...

itulah sebabnya aku tidak dapat datang gathering yang diadakan di Kuala Lumpur atau Semenanjung...

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.

Bookmark and Share
Share

2 comments:

REMEDY KARUNG GUNI said...

remedy harap nuffnang akan buat satu gathering di sabah...pasti akan ada bagi menghargai blogger2 yang berada di sana..

iddinm said...

TQ REMEDY...i HOPE SO..

Entri-Entri terkini