CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Saturday, May 22, 2010

SIAPA FOLLOWER AKU YANG KE-100..

Sebenarnya aku tidak sabar-sabar ingin melihat siapa follower aku yang ke 100 tu.. Aku tidaklah macam orang lain buat pertandingan untuk follower yang ke-___ dorang.. Masalahnya aku tidak mahir buat pertandingan macam dorang tu..

Apa faedah kalau follower ramai ye... aku rasa memang banyak sebab mereka itu iaitu follower kita adalah salah satu sumber traffik kita.. Macam aku sendiri, bila aku suka blog tu aku follow dan aku letak blog itu dalam bloglist aku.. jadi kalau blogger itu rajin update blog dia dan aku pula suka entri dia maka aku pasti akan ke blog itu unuk menyiasat dengan lebih lanjut..

Lagi satu ialah aku lagi suka kalau orang itu follow aku secara sukarela dan ikhlas.. Betul-betul dia mau follow baru follow aku,jadi aku rasa itu yang lebih bagus.. Bukan salah juga kalau follow-memfollow malah itu pun salah satu untuk tingkatkan traffik juga tapi lebih afdhal kalau follow dengan ikhlas..ceeewah..

Jadi untuk mencari follower kee 100 tu... (orang da mau cari yang ribu2 tak kecoh pun) biarlah aku dapat dengan pelan2. Lagipun tinggal 7 orang ja lagi... nda lama lagi tu dapatlah kan...

Sekali lagi aku ucapkan TQ kepada semua yang sudi jadi follower blog spontan aku ni... 

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

3 comments:

AyiePhrofile said...

haha. yela.. samala kita ni bha..
biasalah baru start kan berblog.
banyak2 la sharing..
kalo mereka minat , mereka follow kita bha.
jgn kau risau sangat.

hehe.. btw, happy blogging my friend!!

iddinm said...

fioxphrofile..

Bro.. aku langsung tak risau pasal hal ni.. Bagi ku kalau banyak follower tu sbgi satu bonus je...heehh

Syafrizal said...

bagus la makin lama makin ramai jadi follower
Insya Allah ada la tu hehe

Entri-Entri terkini