CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Wednesday, June 30, 2010

BANYAKNYA DUIT DI TABUR DI JALAN???

Pernahkah anda melihat wang kertas berterbangan di atas jalan? Inilah yang berlaku di Moscow bila seorang kakitangan awamnya dikejar polis. Semasa dia melarikan diri dan melalui lebuhraya persekutuan dia mencampakkan wang di keretanya ke jalan..mungkin ini adalah taktiknya untuk melarikan diri tetapi akhirnya ditangkap juga..

 

 sekadar gambar hiasan dari google 

Lelaki campak wang kertas AS$322,000

MOSCOW 29 Jun – Seorang pegawai perikanan yang disyaki menerima rasuah, mencampakkan wang kertas bernilai AS$322,000 (RM1.43 juta) dari kenderaannya ketika dikejar polis, sebelum terbabas di lebuh raya di sini.

Ketika dikejar, lelaki itu gagal mengawal kenderaannya lalu terbabas di tengah-tengah jalan raya yang sibuk, lapor media tempatan.

Menyedari dia tidak akan terlepas daripada hukuman undang-undang, Simonov mencampakkan beratus-ratus keping wang kertas dari kenderaannya mengakibatkan wang kertas itu bertaburan di atas jalan raya.

Dia ditahan selama dua bulan sementara menunggu perbicaraan. - REUTERS

-UTUSAN-

p/s.
kesimpulannya ialah jangan cuba mengambil rasuah dan kalau anda sudah mengambilnya ketahuilah satu hari nanti anda akan ditangkap melakukannya..


 
Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

2 comments:

Aan MI said...

perghh..
taktik melarikan diri yg bagus...
kalau ade kat situ dah kutip dah duit2 tu..g shopping beli baju baru...sem baru mesti ade bju baru

iddinm said...

aku pun kalau jumpa aku mau juga..

Entri-Entri terkini