CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Wednesday, June 30, 2010

HEBATNYA BOLASEPAK PIALA DUNIA SAMPAI AKU TERLUPA SESUATU....

Salam semua,

Bolasepak Piala dunia 2010 kini sudah memasuki peringkat suku akhir yang akan bermula pada 2 julai 2010. Dalam keasyikan menonton piala dunia ini beberapa perkara yang selalu aku jarang miss telah 'termiss' tahun ini.. Bukan sengaja tidak mahu melihat perkembangan sukan lain tetapi sukan itu benar-benar telah ditenggelami oleh kehebatan piala dunia ini..

 
Aku sebenarnya bukan hanya peminat bola..Sukan lain yang aku minat ialah golf dan tennis.. Tetapi disebabkan oleh bolasepak piala dunia ini aku telah 'termiss' dua kejohanan besar iaitu golf US open dan Tennis Wimbledon Open.. kedua-duanya seumpama piala dunia juga dalam dunia sukan masing-masing..



 








Ini hanya dalam sukan sahaja..Mungkin banyak lagi kesan bolasepak ini yang membuatkan kita terlupa kepada apa yang berlaku di sekeliling kita umpamanya isu Palestine.. Walaupun dengan kehangatan piala dunia ini tetapi negara Palestine terus-menerus di bedil oleh rejim Zionis dan isu ini tidak patut kita abaikan.

Selain dari itu ada juga yang sedikit sebanyak telah mengabaikan keluarga pada masa piala dunia ini. Ada orang yang telah mengabaikan perbelanjaan keluarga kerana telah kalah teruk berjudi piala dunia.. Hal ini tidak dapat dinafikan kerana banyak tangkapan telah dilakukan oleh pihak polis kerana terlibat dalam perjudian ini..

Kita memang telah terlepas pandang beberapa perkara sempena piala dunia kali ini..

 

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini