CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Friday, July 16, 2010

Download Video Ariel Peterpan dan Luna Maya..anda boleh download di sini....

Saya percaya semua orang sudah tahu mengenai kisah penyanyi Peterpan yang terkenal ini bersama beberapa wanita yang dikatakan mempunyai banyak video mesum... Bagaimana sebenarnya video itu? Apakah ada kebenarannya? Buat masa ini hanya Ariel dan Luna yang tahu apa sebenarnya yang berlaku.. benar atau tidak juga hanya mereka yang tahu.. Ini kerana kes mereka ini masih dalam siasatan pihak polis Indonesia.

 Photo-photo dari laman web ohartis..















Jika benar mereka adalah pelakon dalam video tersebut maka terpaksalah mereka menghadapi apa jua tindakan masyarakat ke atas mereka. Baru-baru ini pun penduduk di mana Ariel berasal mahu supaya status kependudukan mereka di situ dibatalkan dan ini adalah reaksi dan bantahan awal rakyat Indonesia terhadap perilaku artis itu.. 

Persoalannya adakah ianya asli atau bikinan semata-mata atau pelakonnya adalah pelanduk dua serupa? Anda boleh menontonya atau download di sini:


1) anekatips
2) Youtube
3) warez-files 
4) filestube 
5) accuratesfile
6) giveawayoftheday 


Sebenarnya ada banyak lagi tempat yang boleh anda download dan anda boleh ikhtiarkan dengan buat carian di google. 

Jika anda seorang awam pun apabila menumpang di hotel baiklah berhati-hati kerana kadang-kadang ada pihak yang bertanggungjawap melakukan rakaman curi-curi ke atas apa yang anda lakukan. Inikan pula anda seorang kenamaan atau artis?..


Heboh satu dunia nanti...





Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini