CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Thursday, July 15, 2010

Hidangan ayam yang pelik...huhuhu

 Kalau anda pergi ke restoran apakah mekanan kegemaran anda? Maksud saya ialah samada waktu dinner ataupun lunch.. Aku biasanya lebih suka memilih makanan yang cepat diambil iaitu nasi campur.. hanya minta nasi kosong dan pilih lauk serta  sayur yang aku ingin makan. Tentang minuman pula aku tidak cerewet, apa-apa pun boleh samada sejuk atau panas asalkan tidak terlalu manis...


Tapi bagaimana jika anda tengah memesan atau mengambil makanan anda terlihat situasi ayam panggang seperti di bawah? Macam dorang main-main pula dengan makanan yang akan disediakan nanti>..



Aku tidak sanggup makan jika aku terjumpa seperti ini.. Yalah orang tua cakap kalau makanan itu jangan dipermainkan nanti sakit perut.. Biarpun kata-kata orang tua itu belum ada kebenaran secara saintifik tapi aku rasa tak elok makanan dipermainkan sedemikian rupa..

Memang gambar hiasan di atas melucukan pengunjung jika mereka melihatnya tetapi tidak semua akan merasa lucu jika melihat keadaan sedemikian rupa.. Kalau aku, tak sanggup rasanya aku makan ayam tersebut...



Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini