CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Thursday, July 8, 2010

JANJI UNTUK BERAKSI SEKS...Hadiah daripada pelakon filem lucah Belanda kepada Follower twitter nya jika Belanda menang Piala dunia..


Bobbi Eden
Dalam kesibukan piala dunia kali ini beberapa bintang filem telah memberikan janji akan melakukan sesuatu jika pasukan mereka menang piala dunia kali ini..Bintang filem lucah Belanda Bobbi Eden menulis dalam Twitternya "Saya akan memberi 'BJ' kepada semua follower saya" jika Belanda memenangi Piala Dunia hujung minggu ini...Mungkin beliau akan melakukan oral seks didepan pengikutnya dalam Twitternya.

Selepas menyingkirkan Uruguay dalam perlawanan separuh akhir Belanda hanya satu perlawanan daripada pesta oral seks besar-besaran yang berkemungkinan akan disertai oleh beberapa orang artis porn wanita yang lain. Pengikut Eden dalam Twitter setakat ini ialah seramai 23,000 orang.

Eden bukanlah artis pertama yang membuat cabaran dan janji seperti ini pada piala dunia kali ini.. Model dan artis Paraguay Larissa Riquelme berjanji akan berlari di jalan raya di Paraguay tanpa pakaian jika pasukan Paraguay memenangi piala dunia..Tetapi memandangkan Paraguay telah tersingkir dari kejohanan maka hasrat aktress ini semacam tidak kesampaian..

inilah gambar larrisa yang akan berlari bogel untuk Paraguay


Bagaimanapun Riquelme telah memutuskan untuk berlari bogel juga sebagai hadiahnya kepada pemain bolasepak Paraguay yang telah membuat pencapaian terbaik mereka...

Kita nantikan apa yang Bobbi Eden  akan lakukan jika Belanda benar-benar menjuarai piala dunia pada kali ini...


Go to 

huffingtonpost for more stories.. 



Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini