CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Thursday, July 22, 2010

LISA SURIHANI vs ROZITA CHE WAN...Siapa lebih cantik dan menawan...

KECANTIKAN sesorang itu bergantung kepada mata yang melihatnya. Bila seseorang itu melihat kepada seseorang maka banyak yang mempengaruhi kecantikan yang akan terlintas difikirannya. Kecantikan bukan sahaja pada penglihatan fizikal semata-mata tetapi ianya akan dipengaruhi oleh perlakuan luaran juga. Sekilas pandang kecantikan fizikal memang akan menjadi satu pengaruh yang mengatakan dia cantik.. Tetapi bila sudah lebih meneliti maka istilah kecantikan itu sedikit sebanyak akan berubah kerana kecantikan itu bergantung kepada mata yang melihat dan akal fikiran yang mentafsir..hehe

Jadi antara Rozita Che Wan dan Lisa Surihani....Siapa yang lebih cantik dan lebih menawan? Cuba anda uji penglihatan anda dan berikan jawapannya.. Kedua-duanya memang cantik dan menawan tetapi siapa yang lebih baik dari kedua-duanya? 

Vs

Tentu anda sukar membuat pilihankan.. Semestinya untuk membuat pilihan tentang siapa yang lebih cantik dan menawan maka anda perlu mengenali hati budi seseorang itu..

Tetapi yang lebih utama ialah tafsiran anda tentang kecantikan itu sendiri.. kalau anda kata seseorang itu cantik walaupun orang lain akan kata tidak cantik maka andalah yang akan menentukannya kerana ini berdasarkan kepada tafsiran kecantikan itu pada pendapat dan pandangan anda..


 
Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

4 comments:

Anonymous said...

susah nak pilih..
dua2 cun..

wa nak dua2 boleh? miyahaha

Puput. said...

lisa surihani lagi comel n kiut..rozita che wan kategori lawa..hehe...suka lisa surihani sbb sweet sgt2..

Unknown said...

mestila rozita sia punya pilihan sebab 30an bah bro...

iddinm said...

Pilihan terletak di tangan masing2..tapi...jangan pilih dua2..hehe

S M...Tamaha juga..kekeke
Puput... Lebih biasa komennya
Mus... Pilihlah ba yang muda dan bergetah..wakaka

Entri-Entri terkini