CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Friday, July 16, 2010

Skandal seks Ariel dan CT...Cut Tari..kenapa minta maaf kalau ngak bersalah??

Beberapa hari lalu Cut Tari telah menyatakan permohonan maafnya secara terbuka di depan umum berhubung dengan skandal video seksnya dengan Ariel. Dalam kenyataannya Cut Tari menjelaskan bahawa beliau memohon maaf atas segala masalah yang timbul kesan dari masalah yang menimpa dirinya. Cut Tari menyatakan yang dia tidak pernah membuat video itu dan tidak pernah tahu tentang video tersebut..

Adakah ini sekaligus beliau secara tidak rasmi mengaku yang beliau adalah pelakon dalam video itu? Selama ini mereka bertiga sentiasa menolak yang mereka terlibat dalam perlakuan dalam video itu..


Jika dilihat pada video tersebut, mustahil pelakunya tidak menyedari yang shootingnya sedang diambil.. Jelas sekali yang pelakon wanitanya memandang kamera dan sekalisekala menepis tangan perakamnya.. Maksudnya dia memang sedar akan shooting yang sedang diambil..

Lagipun kalau tidak bersalah buat apa meminta maaf kepada public? Apa tanggapan masyarakat terhadap permohonan maaf tersebut.. Ini seolah-olah Cut tari telah mengakui dengan jelas yang dia adalah pelaku dalam video tersebut...Jika abda ingin melihat permohonan maaf tersebut bolehlah klik link dibawah: 

Video permohonan maaf Cut Tari..    

Video



Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

2 comments:

kella said...

macam macam... mmm

slm singgah bergolek di sini :)

iddinm said...

yer...mcm2 cerita sekarang pasal mereka ini

Entri-Entri terkini