CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Wednesday, August 18, 2010

Widget tweet kini di Iddinmcorner.. Tolong tweet ya...:-)

Salam,

Dalam kesibukan kita berhadapan dengan kerja-kerja seharian dan berpuasa "kerja sampingan" iaitu blogging perlu juga diteruskan. Entri-entri harus di tulis kerana jika kita tidak update maka saya percaya bahawa visitor ke blog kita pun akan jatuh...

Oh ya.. aku ada memasang widget tweet di blog aku dan diharapkan agar kawan-kawan visitor rajin meng"tweet" entri aku ke twitter. Thank you for the tweet.

Hari ini sudah masuk hari puasa yang ke-8.. Bagaimana pencapaian anda? Puasa sudah berapa hari? Harap yang tiada masalah kesihatan tu masih lagi full puasa anda. 

Akhirnya aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut hari lebaran (MUNGKIN TERLALU AWAL :-) ) nanti kepada semua pengunjung blog aku..

THANK YOU.



Pendapat anda mengenai post ini sangat dialu-alukan... Terima kasih.
 
Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini