CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Friday, September 3, 2010

KAUM WANITA WAJIB BACA..TOLONG SEBARKAN! Ia tentang.....

Oleh Makcik Fatyn  
Di tulis pada Isnin, August 30, 2010 at 7:29am
Wanita semua, 

Waspada.........serangan larva pemakan lemak... yang tersisip di pakaian.........peringatan ini diperuntukkan kepada semua orang khususnya wanita...agar selalu mencuci pakaian yang baru dibeli.... kerana biasanya didalam pakaian tersebut.. terdapat bibit larva yang akan menyebabkan kejadian seperti pada gambar di bawah.... WASPADALAH...!!!!

Tolong disebarkan ke semua kenalan anda & e-mail yang anda punya, khususnya wanita. CUCI BRA dan PAKAIAN2 BARU anda sebelum dipakai. Banyak orang yang melakukannya, ini sebagai peringatan bagi mereka yang tidak melakukan-nya. Baca dan persiapkan diri Anda untuk melihat gambar ini. Kami tidak tahu parasit apa yang ada di dalam pakaian ketika kita membelinya.Ya Tuhan. Menjijikkan. Kirimkan ke semua wanita!!!

CUCI BRA BARU Anda sebelum Anda memakainya!! Jadikan kebiasaan mulai dari sekarang untuk mencuci pakaian baru Anda sebelum memakainya, ini SANGAT PENTING!!! Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan, ia menyedari ada ruam aneh di payudara sebelah kirinya, tidak ada yang tahu itu apa, dan ia fikir ruam itu akan hilang seiring dengan waktu. Setelah ia kembali, ia menemui doktor kerana payudaranya sudah mulai rasa sakit. Doktor tidak tahu penyakit apa yang dialaminya dan doktor memberikannya antibiotik dan krim yang khas. Setelah beberapa waktu, rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mulai berdarah. Ia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah. Dia mulai mencari doktor-doktor yang terbaik untuk merawat penyakit payudaranya itu.

Dr. Lynch tidak dapat mendiognisis infeksi apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari kawannya yang pakar dalam bidang Dermatologi. Malangnya doktor itu  sedang bercuti. Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut. Susan terkejut, setelah ia membuka pembalutnya, mereka menemui larva yang hidup dan bersarang dalam pori2 dan luka pada payudaranya, sesekali mahkluk jahat ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yang ia tidah tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang ia bayangkan. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan kanal susu payudaranya!

TOLONG KIRIM INI KEPADA SEMUA TEMAN WANITA ANDA!!!!



Kalau dilihat pada gambar tentunya ia amat menyakitkan. Jadi kepada semua wanita, anda harus hati-hati bila membeli pakaian dalam baru. jangan terus pakai tetapi ambil sedikit masa untuk mencuci pakaian dalam tersebut.



Pendapat anda mengenai post ini sangat dialu-alukan... Terima kasih. 

Bookmark and Share
Share

4 comments:

No name said...

auch.. gelinya.. betul ke tue.. dah mcm bdk2 main ketuk2 kat game jer... main keluar masuk dia ye... EEEEeeeeee...

mungkin material kain tue kot...

paku payung said...

eeeeeeeeeeeeee....geli nengok, trauma lak nk pakai bra

Anonymous said...

MACAM GAMBAR SUPER IMPOSE JER. BRIHTNESS LUBANG PORI NGAN GAMBAR LAIN NAMPAK BERBEZA. BOLEH CAYA KER?

iddinm said...

benar atau tidak, kita mesti waspada sebelum kejadian ini berlaku. Beringat2 sebelum kena adalah lebih baik..

Entri-Entri terkini