CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Friday, October 22, 2010

Manchester United is still Love Rooney...Rooney have signed new 5 years contract.. Who is the player to be dismissed next year at United??

Hari ini akhirnya teka-teki mengenai masa depan penyerang England Wayne Rooney bersama Manchester United terjawap juga di mana Rooney baru menandatangani kontrak baru untuk bersama United selama 5 tahun yang mana ini akan mengikat Rooney bersama Manchester United sehingga tahun 2015.

Setelah dilanda pelbagai kontroversi baru-baru ini segalanya terlerai akhirnya di mana Rooney nyatanya masih sayang kelab yang melonjakkan namanya di persada bolasepak. Prestasi Rooney yang tidak ketentuan akhir-akhir ini dengan pelbagai masalah peribadi dan pendedahan akhbar telah menjadi perbualan ramai akhir-akhir ini.


Masalah peribadi inilah yang telah membuatkan Rooney telah kehilangan sengat dalam EPL..

Rooney memang tergolong dalam pemain-pemain handalan dan utama pasukan Manchester United..

Berita hangat baru ialah pengurus United Sir Alex Ferguson dikatakan telah menyenaraikan 10 pemain masa kini United yang tidak akan di senaraikan pada musim akan datang. Pemain tersebut adalah seperti bintang Korea Park Ji Sung, Vidic, Gary Neville, West Brown dan beberapa pemain ternama lain.. Keputusan ini akan membuatkan pasukan United akan berwajah baru pada musim akan datang... Kita tunggu dan lihat apa yang akan berlaku kelak dan apakah semua ini adalah kebenaran atau hanya rumours yang disebarkan oleh seseorang yang berkepentingan...kita tunggu dan lihat..



Pendapat anda mengenai post ini sangat dialu-alukan... Terima kasih. 

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini