CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Monday, December 13, 2010

Apa lah line broadband aku ni....menyusahkan betul

Aku sudah blur ni..tak tau mau tukarkah atau tidak broadband aku ni...selalu problem loading ja.  Untuk masuk ke sesuatu web pun kadang-kadang amat lama masa menunggu... sampai berminit-minit.. sempat kita masak maggi..hehe..

Aku rasa bukan masalah drivernya tetapi ini masalah providernya..Aku dah lama juga pakai broadband celcom ini.. bukan aku sahaja yang merungut..Aku selalu juga mendengar kawan-kawan aku juga merungut mengenai masalah yang sama.
Kalau di bandar ada laju sikitlah tapi kalau di luar bandar!! Boleh tahan slow dia..Kalau tengok line pada penanda line..fulamak!! Full saja... tapi malangnya servis tiada. Ada juga kawan yang cadang tukar ke Digi atau Hotlink (telefon) tapi aku tak pasti pula macamana covergenya...

Aku perlukan cadangan dan pandangan...



Pendapat anda mengenai post ini sangat dialu-alukan... Terima kasih. 

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini