Google+ Followers

CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Friday, July 2, 2010

Oittt..Seksinya pasangan itu. Artis ke?? Kulit pahanya putih dan licin...Selamba ja berbogel..

Secara kebetulan atau tidak tetapi hakikat ini tak boleh diubah.. Ia memang beraksi seksi dan begitulah.. Mungkin anda tertanya-tanya siapakah gerangannya pasangan yang seksi itu..Sudahlah begitu tak tahu malu pula tu.. Langsung tidak mempedulikan perasaan orang lain..Bukan apa, dalam kaumnya hanya dia yang boleh berbuat demikian dan jarang orang lain berani lakukan..



Sebenarnya yang aku ceritakan ini ialah sepasang buah lobak yang bentuknya seakan-akan lelaki dan wanita berbogel. Jarang kita melihat keadaan seperti ini dan maka itulah aku share dengan korang semua....

Bukan artis atau orang kenamaan atau siapa-siapa yang berbogel..hanya buah lobak yang kulitnya putih bersih..hehe..siapa yang terkena...

 

Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 
 
Bookmark and Share
Share

12 comments:

DiNa-DiaNa said...

unik..dan sdikit lucah..hehhee...

kejadian Tuhan tu pelbagaikan..
sesungguhnya Allah itu maha besar...

Muhammad Safie said...

klakar..

Hani Shah said...

klaka je lobak tu :))

kianfai87 said...

lol! lobak putih memang putih =P

sedap

iddinm said...

kita semua ketawa 3 kali..ha ha ha
Ya..itulah kebesaran tuhan pencipta alam..
Tapi lobak putih memang sedap.

rammyd said...

hihihi.. noty2... wat suspen jek. lol XD

malam pertama saya. sumpah saya nerves!

alinac lover said...

hehehhe~

iddinm said...

Rammyd..
siapa yang terkena...
A L pun sentum2 je

Farid MOFASAD said...

ada video diorang tak?











>>_______________<<

Kie-yu said...

erk!
mmg seksi abes nih~

Kie-yu said...

erk!
mmg seksi abes nih~

iddinm said...

mcm peterporn ka..haha,, nda ada geng...
K-Y: tanpa seutas benang pun haha

Entri-Entri terkini