CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Monday, August 16, 2010

SEO Contest "HIDUP SEORANG BLOGGER" / Denaihati...hadiah lumayan...mari mencuba

Hidup seorang blogger umpama wartawan yang dahagakan berita. Kesibukan hidup seorang blogger yang sentiasa inginkan visitor memerlukan banyak masa dalam menulis sesuatu penulisan dengan baik, main facebook, myspace, friendster dan sebagainya untuk promote blog mereka.

Anda mungkin kenal serba sedikit mengenai Denaihati.. Denaihati selalu menganjurkan banyak contest sebegini dengan hadiah lumayan sebelum ini.. Tahniah kepada Denaihati atas kejayaan ini dan baru-baru ini Denaihati telah menjadi penaja kepada Blog Ariffshah.

Mungkin ramai yang sudah tahu mengenai SEO Contest  Hidup seorang blogger yang di anjurkan oleh laman web Denaihati. Contest ini akan menguji setakat mana kehandalan anda dalam bermain dengan SEO dalam posting anda. Bagi blogger yang dah mendalami pengetahuan mengenai SEO terutama yang sudah boleh dipanggil otai tu aku rasa inilah kesempatan yang ada pada mereka untuk memiliki hadiah yang ditawarkan iaitu agak lumayan juga dan juga memperlihatkan setakat mana pengalaman mereka dapat diaplikasikan di sini.. Lihat photo yang aku print skrin dari denaihati..(sorry tuan tanah..aku print skrin tanpa kebenaran)..hadiah memang agak lumayan..

Contest ini mendapat penyertaan ramai dari blogger-blogger samada yang lama atau pun baru.. Anda boleh ckeck siapa peserta yang telah mendaftarkan nama mereka. Ada juga yang nak masuk kerana suka-suka sekadar ingin menguji kehebatannya dalam berblogging. Tidak rugi mencuba kerana hadiahnya cukup berbaloi jika anda berjaya..

Untuk keterangan lanjut mengenai syarat pertandingan dan hadiah-hadiah yang ditawarkan baik anda ke link ini (Denaihati)..


Selamat mencuba mana tahu kalau anda berjaya pendapatan anda lebih lumayan dari bayaran iklan nuffnang tau.hehe.. sorry nuffnang..

Mungkin aku juga mencuba kalau ada kesempatan..  Daftar dulu dan penyertaannya akan diputuskan kemudian...




Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much. 

Bookmark and Share
Share

1 comment:

nn said...

good luck for contest hidup seorang blogger :)

Entri-Entri terkini