CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Saturday, August 21, 2010

ZACKZUKHAIRI.BLOGSPOT.COM, Laman Web Personal dengan domain Blogspot mempunyai ratusan pengunjung "ONLINE"?? Dahysat..

Aku memang kagum dengan blog Mat Gebu iaitu MyResipi.com tetapi ini adalah blog masakan dan resipi.. Visitor on line beratus-ratus memang mengagumkan tapi bagaimana jika blog peribadi yang hanya menggunakan domain blogspot mempunyai ratusan pengunjung? Bukankah itu memang satu pencapaian? Bila aku menulis berkenaan dengan Myresipi di entri aku yang lepas yang mana blog ini mempunyai pengunjung yang mengagumkan Cikgu Dahlia ada menulis dalam komennya berkaitan dengan blog ini. Zackzukhairi pemilik blog Realiti konspirasi ini memang telah melakukan sesuatu yang mengagumkan di sini.


Online dalam satu masa 450++... memang hebat.. jika di lihat dari jumlah entri, beliau hanya ada beberapa entri dalam sebulan tetapi semuanya panjang-panjang dan menceritakan secara detail apa yang ingin beliau sampaikan. Dengan gaya penulisan yang bersahaja tidak hairanlah jika beliau mempunyai follower melebihi 5K dan lebih 12K menyukai Realiti konspirasi di Facebook..

Di sinilah peranaan follower memainkan peranaannya dalam menjana traffik ke blog beliau. oleh kerana beliau berjaya mengolah sesuatu cerita itu dengan baik dan dengan simple maka ramai yang meyukai hasil karya beliau ini..

Korang sendiri boleh melawat blog beliau di sini jika korang ingin tahu lebih lanjut tentang blog beliau. Mungkin ramai juga yang sudah tahu mengenai blog beliau kerana siapa yang tidak tahu mengenai blog yang mempunyai begitu banyak pelawat? Jadi selamat datang ke blog Zackzukhairi...




Pendapat anda mengenai post ini sangat dialu-alukan... Terima kasih.
 
Bookmark and Share
Share

4 comments:

cik beLLanan said...

zack memang dasyat ouh! hehe
suke bce blog ye gak.even bace entry y lepas2 pon xjemu tau. ;p

singgah kejap ;)

MOFASAD said...

dia memang kacak

errr


hahaha

iddinm said...

aPA SAJA ASALKAN KORANG SUKA KAT BLOG DIA :-). tAPI GAYA PENULISAN DIA MEMANG MENGAGUMKAN..

Cikgu Dahlia said...

penulisan dia sincere..... :D

Entri-Entri terkini