CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Sunday, September 5, 2010

Kenangan sewaktu kecil... Lari selamatkan diri dari tembakan senapang patah..huhu

Teringat aku kisah lama sewaktu aku masih kecil dulu..
Biasalah waktu bila bersama kawan-kawan
perangai...huhu
nakalnya


 Sedang kami membuat 'projek' kami tu
tiba-tiba tuan punya kebun datang dengan bawa senapang lagi tu..
Dengan suara keras dia menyergah kami
Apa lagi...

 kami terus berlari sekuat hati
Takut dia tembak kami
Tapi sebenarnya dia tak akan tembak
cuma waktu kecik-kecik agak penakut juga sikit
Lari macam pelari sukan Olimpik
Sampai 110% kekuatan
Ini semua gara-gara ketakutan


 Buah durian yang dipegang pun terlepas
Dan kami semua pun melepas lagi..
Kini semuanya hanya tinggal kenangan..
Hehe..




Pendapat anda mengenai post ini sangat dialu-alukan... Terima kasih. 

Bookmark and Share
Share

4 comments:

Ummi Nisrina Adni said...

hehehe.. kreatif! suka lukis komik ke?

iddinm said...

dulu memang aku suka lukis..sekarang aku cuba2 refresh balik walaupun aku rasa lukisan aku dah tak seberapa...heheh

Lee said...

kenangan mendewasakan kita..hehe...

iddinm said...

Lee>.
Betul tu..

Entri-Entri terkini