CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Tuesday, August 16, 2011

Aku betul-betul sayangkan dia..

Bagaimana rasanya  jika anda sudah bersama lebih kurang 18 tahun? pasti banyak kenangan pahit dan manis yang telah kamu lalui bersama. Banyak perkara yang membolehkan kenangan itu sukar dilepaskan atau dilupakan.

Kalau hampir setiap masa dalam 18 tahun tu anda sentiasa bersama maka tentu ada nilai-nilai sentimental yang ada dalam jiwa anda. Apa lagi jika dalam 18 tahun itu anda tidak pernah bergaduh dengan nya. Dia tidak pernah menyusahkan anda. Memang sedih jika berlaku perpisahan berlaku apatah lagi sudah bersama begitu lama.

Tapi apa nak buat, perpisahan ini tak dapat dielakkan kerana sudah pasti tiap pertemuan ada perpisahannya. Walaupun agak sedih juga tak dapat buat apa-apa. Inilah kenangan aku bersama dengan kasut puma aku yang banyak nilai-nilai sentimental pada aku.

Gambar tahun 2009

Kasut inilah yang membawa banyak tuah kepada misalnya dipakai dalam mencari pekerjaan sampai sekarang.  Kasut inilah yang selalu aku pakai semasa kuliah dulu. Aku beli kasut ini pada tahun 1994 di Pertama Kuala Lumpur dan sudah repair tapaknya beberapa kali. Tapi apakan daya baru-baru ini ianya tidak dapat diselamatkan kerana hancur digigit anjing jiran sebelah.. Nak marahpun susah juga.


Itulah sebabnya kenapa aku sayang betul "dia".




Sudah baca tu rajin-rajinlah komen... Terima kasih. 

Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini