CLICK MY NUFFNANG AD'S

Mari Ramai-Ramai Klik..

Wednesday, April 14, 2010

9 cara untuk menjadi popular dan glamer..

 Semua orang ingin menjadi terkenal dan glamer. Tapi tidak semua orang akan menjadi terkenal dan glamer. Pernahkah anda terbaca atau tahu sebarang tips-tips untuk menjadi seorang yang terkenal atau glamer??

Mari berkongsi dengan saya beberapa kaedah untuk menjadi terkenal dan glamer dalam masa yang singkat:

(1) Anda mestilah menjadi terbaik di dunia dalam bidang yang diceburi.. Contoh kalau anda ahli sukan 100m, kasi8 pecah rekod dunia, pasti nama anda terkenal serata dunia


(2) Menjadi pemimpin. Berkecimpung dalam politik tanahair dan pastikan anda jadi sekurang2nya timbalan perdana menteri, pasti anda glamer.


(3) Menjadi artis @ penyampai radio. Nyanyi bagus2 dan masuk pertandingan akademi fantasia ka @ raja lawak, sure anda akan terkenal dan glamer giler pas tu.


(4) Yang ni ganas sikit. Katalah pemimpin luar negara datang ke tempat anda contohnya presiden Obama, pi salam sama dia dan terus tampar mukanya, pastikan kuat. Besok anda akan terkenal diseluruh dunia.


(5) Kalau ada artis p tempat anda, cuba cium pipinya.. Jangan lupa elak penamparnyalah.. Pasti anda akan glamer serta-merta.


(6) Buat sesuatu yang orang tidak buat. Mendaki Everest da, angkasawan pun da jadi carilah sesuatu kerja yang akan ditaja oleh kerajaan yang belum orang buat dan jangan lupa buat sidang akhbar.. Anda akan glamer.


(7) Ni yang best.. Kumpul duit dan buat pembedahan plastik. Misalannya buat pembedahan muka macam Datuk siti Nurhaliza.. Bila anda jalan2 keluar nanti orang akan teriak "Sitiiiiiiiiiiiiiiiiiii". kan glamer tu.


(8) Buat blog macam Raja Petra.. Kan glamer tu. Semua orang tercari-cari di mana dia sekarang??


(9) Ni lagi satu cara... Naik KLCC dan terjun ke bawah. Pasti esok anda akan masuk news walaupun anda dah tak membacanya..


Dan banyak lagi cara untuk menjadi terkenal dan glamer. terpulang kepada anda untuk mencari jalan lain mecamana supaya anda menjadi terkenal dan glamer. Semua catatan di atas harus anda pertimbangkan mengikut kesesuaian dan pertimbangan anda sendiri. Risiko adalah tangungan sendiri...Jangan cuba kalau anda tidak mahu menanggung risikonya itu..


Bye2.



Coretkan sesuatu untuk membuatkan 'post' itu lebih bermakna. TQ so much.
Bookmark and Share
Share

Entri-Entri terkini